آلبوم «دلبر طناز» به مناسبت بزرگداشت استاد فرامرز پایور و بدون حضور خواننده این مجموعه یعنی سینا سرلک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته 10 ابان مراسم رونمایی از آلبوم «دلبر طناز» به مناسبت بزرگداشت استاد فرامرز پایور، بدون حضور خواننده این مجموعه یعنی سینا سرلک، در مکتب تهران با 1 ساعت و سی دقیقه تاخیر آغاز شد.

در ابتدای مراسم اقایان سیاوش آریا منش و حسینی پوربه نواختن تنبک و سنتور پرداختند و در ادامه رضا مهدوی مدیر موسسه راوی ضمن عرض تشکر وقدردانی عنوان کرد: این روزها موسیقی‌هایی را می‌شنویم که هویت واقعی ندارند و بر اساس فرهنگ پخش نمی‌شود و متاسفانه رسانه ملی نتوانسته است این خلع را پر کند.

استاد فرامز پایور شاگردان بسیاری را به یادگار گذاشته است که می‌توانند نبودشان را پر کنند؛ همچنین با وجود مغشوش بودن فضای فرهنگی و هنری دنیایمان با پخش چنین آلبوم‌هایی می‌توان آینده خوبی را پیشبینی کرد‌.

متاسفانه کشور ما نمی‌خواهد قانون منع کپی رایت را بپذیرد و این امر صدمه بسیاری به فرهنگ و هنر کشورمان می‌زند و همچنین علارقم میدان ندادن به موسیقی کلاسیک ایرانی جوانان بسیاری از این حوزه استقبال می‌کنند.

در ادامه مراسم پیمان آذرمینا نوازنده سنتور و از شاگردان استاد فرامرز پایور در خصوص بزرگداشت استاد پایور اظهار داشت: آثار استاد پایور جلوتر از زمان خود بود وکماکان برای ما تازگی دارد و رنگ و بوی آثار استاد پایور همچنان پا برجاست.

گفتنی است؛ سوسن دهنوی و قاسم رضیعی نیز دز این مراسم حضور داشتند، آهنگساز و سرپرست این آلبوم بر عهده سیاوش آریامنش بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار