دومین سوگواره منطقه ای «امام رئوف» با عنوان «از قدم های آسمانی تا امام مهربانی» در استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش، دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی متولی برگزاری سوگواره منطقه ای امام رئوف با عنوان «قدم های آسمانی تا امام مهربانی» در سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی شده است.

هاشم شیرازیان افزود: ترویج شعائر دینی و زمینه سازی برای خلق آثار فرهنگی، هنری و ادبی فاخر از سوی هنرمندان را از جمله اهداف برگزاری این سوگواره اعلام کرد.

وی و افزود: سوگواره امام رئوف در چهار بخش عکس، خاطره نویسی، طراحی پوستر و دلنوشته برگزار می شود.

شیرازیان، با بیان اینکه بخش های عکس و طراحی پوستر شرایط سنی ندارد، افزود: بخش خاطره نویسی و دلنوشته در دو گروه سنی 15 تا 26 سال و 26 سال به بالا برگزار می شود و همه علاقه مندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار داشت : علاقه مندان می توانند در دو گروه عکاسی حرفه ای و آماتور با موبایل با موضوع کاروان های پیاده از مسجد تا حرم رضوی در این سوگواره شرکت کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره امام رئوف مستقر در دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی را هشتم دی ماه اعلام کرد و اظهارداشت: منتخبان بخش های مختلف سوگواره در ایام دهه فجر معرفی می شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.