پربازدیدهای امروز فضای مجازی را در یک خبر و به صورت یک جا ببینید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به دیدن خبرهای گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران نشده اید ،ما پر بازدید های امروز سایت را برای شما در یک خبر جمع کرده تا به راحتی جالب ترین خبرها را دسترسی داشته باشید.


پربازدید های امروز شامل:



تصویری از پدر رئیس جمهور که در مراسمی زیر منبر روضه خوانی پسرش نشسته در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.




تصویری از آموزش ریاضی توسط گروه تکفیری داعش در فضای مجازی منتشر شده است.




تصویر وداع کودک ده ماهه از پشت پنجره های فرودگاه مصر با دنیای واقعی، در فضای مجازی جنجال آفرین شد.




بهنوش بختیاری از دلیل لباس پوشیدن متفاوتش در عکس جدیدمنتشر شده در صفحه اینستاگرامش می گوید...




دراین گزارش رستورانی متفاوت تراز رستوران های دیگررادرکشور فرانسه مشاهده می کنید.







درس ریاضی، به عنوان یکی از سخت ترین درس ها در مدرسه، برای دانش آموزان و حتی دانشجویان به حساب می آید. دلیل این امر نیز این است که در ریاضی شما باید دقت و حوصله زیادی به خرج دهید تا بتوانید سوالات را پاسخ دهید.




فضانورد چارلز دوک در 20 آوریل 1972 و در سن 36 سالگی به عنوان جوان‌ترین انسانی که تاکنون به ماه رفته، بر خاک این جرم کیهانی قدم گذاشت و برای جاودان کردن این دستاورد، یک یادگاری از خود روی ماه به‌جا گذاشت.




این دنیای مجازی شما را از کودک درونتان دور کرده که خیلی وقت ها ممکن است با مشکلات جسمانی و روانی از جمله افسردگی و اضطراب مواجه شوید.




امروزه جوان ها کاربران فعال فضای مجازی هستند،در میان یک پیرزن 97 ساله ای که آرزوی دیدن شرکت گوگل را داشت به کمک پرستار خود به این آرزو رسید.




وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در صورتی که موضوع دسترسی به کانال های مستهجن و غیراخلاقی شبکه پیام رسان تلگرام حل نشود ما هم به عنوان دولت راضی به فیلتر این شبکه هستیم.




رییس شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی (امان) در یک نشست تاکید کرد: اسراییل و ایران امروز در حال جنگ تکنولوژیک هستند و ایران به سرعت در حال پیشرفت است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.