دعوا ها سر رحمتی بالا گرفت + فیلم

بعد از درخشش رحمتی در دربی هشتادو يکم سرخآبی ها که الحق و والانصاف چند بار جانانه دروازه استقلالی ها رو از سقوط نجات داد دوباره هجمه ها عليه کی روش بالا گرفت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از درخشش رحمتی در دربی هشتادو يکم سرخآبی ها که الحق و والانصاف چند بار جانانه دروازه استقلالی ها رو از سقوط نجات داد دوباره هجمه ها عليه کی روش بالا گرفت.














انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
اجازه بدین کیروش کارش رو انجام بده،از این حاشیه ها تیم ملی هیچ سودی نمیبره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
کجای دنیا دوتیم پر حاشیه برتر این همه مساوی میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
با وجود اینکه آقای رحمتی گلر بسیار خوبی اند ولی تصمیم گیرنده آقای کی روش سرمربی تیم ملی می باشد و خوب است دوستان به انتخاب خودشان (کی روش) احترام گذاشته و از ایجاد حاشیه برای مربی و تیم ملی پرهیز نمایند و بیشتر بفکر استفاده مضاعف از مربی باشند . تا ماجرای تیم ملی در دوره آقای مایلی کهن تکرار نشود ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
بازیکنی که یکی دوروز مانده به بازی تیم ملی خداحافظی کند در فوتبال اروپا دیگر جایی در میدان ندارد انها در فوتبال برخلاف ما نظم دارند اگرناراحت نمیشید بگویم که ادب دارند کجا دیدید که مسی یا رونالدو مثل بازیکنان ما به داوز حمله بکنند وبر سرش داد بکشند این بو تیم معروف مارا ببینید چقدر خطای عمدی میکنند چقدر تمارز میکنند انها نمیدانند که دوربین بازپخش میکند ادم خحالت میکشد خواهشمندیم حرفه بودن را ازکی روش یاد بگیرید یا به قول ما ایرانیها ادب را از کی روش بیاموزید و خواهشا بگدارید کارش را بکند عده ای از موفقیت ایشان میترسند ان مربی به خاطر اعتبار خود هم که شده میخواهد موفق شود پس لزومی ندارد بازیکنی را به ایشان تحمیل کنیم