مربی احسان حدادی گفت: در مدت زمان مانده تا المپیک باید کارهای زیادی انجام دهیم و اطمینان دارم که احسان موفق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیم بوخنسوف، مربی روس احسان حدادی، در نشست خبری امروز در مورد حدادی گفت: 6 سال مربی احسان بودم و ورزشکار با استعدادتری از او نداشته ام. من با او به مدال نقره ی المپیک رسیدم و از نظرم او ورزشکار خیلی موفقی ست. با اینکه در مسکو بودم اخبار را دنبال می کردم و وظیفه ی خود می دانستم برای زمان بحرانی کنار احسان باشم.
وی افزود: بعد از المپیک قبل که به مسکو بازگشتم فکر می کردم وظیفه ام را در مقابل ایران انجام داده ام و در این کار بازنشسته شده ام و باید از این به بعد با خاطراتم زندگی کنم. بنابراین قرار گرفتن دوباره در این شرایط برای من شیرین است. احسان برای من فقط یک ورزشکار نیست. او نزدیک تر از یک ورزشکار و خیلی عزیز است.
بوخنسوف در مورد برنامه هایش گفت: اولین اردو در جزیره کیش برگزار می شود چون آب و هوای خوبی دارد. بعد از آن به آفریقای جنوبی می رویم. در حال حاضر برنامه برای اولین دوره ی تمرینات این است اما ممکن است تغییر کند.
مربی حدادی در مورد نتیجه ی المپیک پیش گفت: آن زمان هم احسان می توانست طلا را به دست آورد و واقعا هم این حق برای او بود اما چون داور تصمیم گیرنده بود کاری از دست ما ساخته نبود. احسان فقط 9 سانتی متر با طلا فاصله داشت و حسرت گرفتن طلای المپیک در دلمان مانده است. نمی گویم به طور حتم، اما امیدوارم این بار طلا سهم احسان باشد.
کیم بوخنسوف، مربی روس احسان حدادی در مورد شرایط او در المپیک پیش رو گفت: احسان بعد از بازی لندن فهمید نقص کار در کجاست و باید چه کار کند. من هم در کنارش هستم و اگر مشکلی داشته باشد حل می کنم. اگر من به او اطمینان نداشتم اینجا نمی آمدم و مسئولیت به این بزرگی را به عهده نمی گرفتم. در ضمن از فدراسیون هم کمک می خواهم تا ما را حمایت کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار