رئیس اتحادیه هتلداران مشهد گفت: شهرداری در اسکان زائر از طریق جذب سرمایه گذاران در بخش خصوصی ورود پیدا کرده و نظارت را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد قانعی افزود: شهرداری می تواند از طریق واگذاری زمین و پروانه و پرداخت وام به بخش خصوصی در زمینه اسکان زائر به عنوان ناظر عمل کند .

وی اقدامات شهرداری در جذب سرمایه گذاران در حوزه هتل داری را مثبت ارزیابی کرده وگفت: متاسفانه با ورود سازمانهای مهم از جمله آموزش پرورش ، با ایجاد خانه معلم و بعضی موسسات با ساخت هتلهای 5 ستاره و ارائه خدمات به کارکنان خود این فرصت را اشغال کردند واین ظلم بزرگی است که به هتلداران می شود و فرصت اشتغال را از بین می برد .

رئیس اتحادیه هتلداران مشهد افزود: این ارگانها بودجه رفاهی را در اختیار کارکنان قرار دهد تا از هتلهای سطح شهر استفاده کنند .

قانعی با اشاره به این که 30 تا 35 درصد هتل های مشهد در ایام های خاص از جمله عید نوروز و اربعین خالی است گفت: این به دلیل استفاده زائر از خانه های شخصی است، در حالی که این هتلها با تخفیفات ویژه و امکانات بسیار عالی به زائرین خدمت رسانی می کنند .

وی افزود: باید در این زمینه فرهنگ سازی شود واز رسانه ها خواست تا مردم را آگاه کنند چرا که در اختیار گذاشتن این منازل در اختیار زائر به لحاظ بهداشت و مسائل اخلاقی برای شهر زیارتی مشهد بسیار خطرناک است.

قانعی در باره اسکان زائر به اقشار کم درآمد گفت: در سطح مشهد هتلها و مهمان سراها با قیمت های متنوع و خدمات خوب وجود دارند که می توانند از آن بهره مند شوند .

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.