مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 41 هزار مترمربع زمین درشهرکهای صنعتی که متقاضیان پس از گذشت مهلت قانونی واخطارهای مختلف واعطای مهلت دوباره نسبت به ساخت وساز اقدام نکرده بودند پس گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  سهراب بنام  در جلسه داوری و حل اختلاف این شرکت افزود: این زمین ها به متقاضیانی که توان و شرایط لازم برای سرمایه گذاری را دارند واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ و آزادسازی آنها از برنامه های مهم در این شرکت است گفت: با واگذاری اراضی راکد به متقاضیان دیگر، روند ساخت وساز و اجرای طرحهای صنعتی شتاب بیشتری می گیرد.

بنام بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران پس از دو مرحله ارسال اخطاریه و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حل اختلاف و داوری اقدام می کند.

وی عنوان کرد: در همین راستا در سال جاری تعداد 36 مورد از واحدهای صنعتی و خدماتی راکد نیز در جلسات کمیته وصول مطالبات تعیین و تکلیف شد و نسبت به بازپس گیری اراضی تحت تصرف آنها اقدام های لازم صورت گرفت.

در این نشست، 9 پرونده راکد صنعتگران در شهرکها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

این پرونده ها در جلسه داوری و حل اختلاف امسال با حضور داور و نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دفتر مرکزی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بررسی و رسیدگی شد.

با بررسی این پرونده ها از مجموع 9 پرونده مربوط به صنعتگران چهار مورد منجر به فسخ قطعی، دو مورد منجر به اعطای مهلت و سه پرونده نیز از دستور کار خارج شد.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.