رئیس قوه قضاییه برای سفری سه روزه دقایقی قبل وارد مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس قوه قضاییه برای سفری سه روزه به مازندران سفر کرده است.

آیت الله آملی لاریجانی دقایقی قبل در فرودگاه دشت ناز ساری مورد استقبال رسمی مسئولان استان قرار گرفت.

مسئولان عالی قضایی کشور هم در این سفر رئیس قوه قضاییه را همراهی کردند.

رئیس قوه قضاییه پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان مازندران در فرودگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدا، در همایش قرآنی و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در ساری شرکت می‌ کند.

حضور در همایش قرآنی، دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ار برنامه های رئیس قوه قضاییه است.

دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های عصر روز اول حضور رئیس قوه قضائیه در مازندران است.

در روز دوم سفر آیت‌الله آملی لاریجانی دو برنامه پیش‌بینی ‌شده که شامل دیدار با روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و دیدار با نخبگان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها است و عصر روز پنجشنبه در مراسم بدرقه با اصحاب رسانه مازندران به گفتگو می ‌نشیند.

هم‌ زمان با سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران، مسئولان عالی قضایی در ۱۸ شهرستان استان شامل، آمل، بابل، تنکابن، نور، جویبار، بهشهر، بابلسر، سوادکوه، نکا، محمودآباد، قائم‌شهر، چالوس، عباس‌آباد، فریدون‌کنار، نوشهر، رامسر، گلوگاه و میان درود با مردم دیدار می‌ کنند.

بررسی مسائل قضایی مازندران و آشنایی با عملکرد دادگستری استان از دیگر برنامه های آیت الله آملی لاریجانی است.

سفر سه ‌روزه رئیس قوه قضائیه به استان مازندران از صبح سه ‌شنبه آغاز شد و تا شامگاه پنجشنبه هفته جاری برای بررسی مسائل قضایی استان ادامه دارد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام /گ

برچسب ها: ورود ، رئیس ، قوه ، قضائیه ، تاکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
جنگل خواری , دریا خواری