پینگ‎پنگ‎باز نونهال دختر ایران که در مسابقات انتخابی طرح هوپس (امیدهای جهان) شرکت کرده بود با یک تغییر در جدول این رقابت‎ها موفق به کسب سهمیه حضور در مرحله نهایی این طرح شد.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تنیس روی میز انتخابی طرح هوس (امیدهای جهان) در حالی دوشنبه شب در قزاقستان به پایان رسید که از میان ۱۰ بازیکن نونهال شرکت کننده در بخش پسران این رقابت ها، معین منتظری و نوید شمس با قرار گرفتن در رده های اول و دوم مجوز حضور در مرحله نهایی طرح هوپس را بدست آوردند.

در بخش دختران نیز ۱۰ بازیکن از ۵ کشور شرکت داشتند. در پایان دیدار میان این پینگ پنگ بازان و با توجه به رده بندی نهایی آنها، دو نماینده اعزامی ایران یعنی فرناز اسکندری و صبا سراجی به ترتیب با قرار گرفتن در رده های سوم و چهارم از کسب مجوز صعود به مرحله نهایی این طرح بازماندند و پینگ پنگ بازان ازبکستان و قزاقستان با قرار گرفتن در رده های اول و دوم این بخش، صاحب سهمیه حضور در مرحله نهایی شدند.

اما به فاصله چند ساعت پس از اتمام این رقابت ها و اعلام نتایج نهایی، تغییراتی در جدول مسابقات ایجاد شد که کاملا به نفع تنیس روی میز ایران تمام شد چراکه به واسطه آن یک سهمیه دیگر برای حضور در مرحله نهایی طرح هوپس به ایران رسید. 

قضیه از این قرار بود که پینگ پنگ باز نونهال قزاق به صورت تشویقی در این رقابت ها شرکت کرده بود به همین دلیل وی که موفق به کسب رده دوم و سهمیه شرکت در مرحله نهایی طرح هوپس شده بود، به طور کامل از جدول رده بندی کنار گذاشته بود. بدین ترتیب فرناز اسکندری و صبا سراجی به ترتیب از رده های سوم و چهارم به رده های دوم و سوم صعود کردند و اینگونه اسکندری با قرار گرفتن در رده دوم صاحب سهمیه حضور در مرحله نهایی طرح هوپس شد.

 بر این اساس در طرح هوپس ۲۰۱۶ فدراسیون جهانی تنیس روی میز که در کره جنوبی برگزار می شود، ایران با سه نماینده در بخش پسران و دختران حضور خواهد داشت.  

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار