مدیر کل تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب کشوراز ایجاد اختلال عمدی شبکه های ارتباطی 70 هزار مشترک در استان قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛فرهاد جاویدی در جلسه جمع بندی پدافند غیرعامل افزود : این اختلال 4 ساعته به منظور تشخیص سطح آمادگی اوپراتورهای شبکه های ارتباطی  در برابر هرگونه تهدید نظامی و غیرنظامی ایجاد شد.

وی اضافه کرد :در این مانور آذربایجان شرقی ،  زنجان ، البرز ، اصفهان وهمدان شرکت داشتندو اوپراتورهای آنها در مواقع اختلال ، حوزه ارتباطات قزوین را پشتیبانی کردند.

در این جلسه عضو کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : در مواقع بحرانی اولین چیزی که مورد تهاجم قرار می گیرد حوزه ارتباطات است واهمیت بالای این حوزه باعث برگزاری اولین مانور در این بخش  شد.

محمد صمد ایی نحوه برگزاری این مانور را  رضایت بخش اعلام کردو افزود:این مانور نشان داد که ما نیاز به آمادگی بیشتری داریم .

وی در ادامه از برگزاری مانوردیگر در دوم و سوم بهمن ماه همزمان با سالروز زلزله بم خبر داد.

افشار مدیر کل پدافند غیرعامل استان قزوین هم در این جلسه علت برگزاری این مانور در قزوین را شاهراه بودن و ارتباط  آن با سایر استانها بیان کرد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: اختلال ، قزوین ، مشترک ، مانور ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.