تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تعطیلات لیگ برتر در چمن اصلاح شده ورزشگاه درفشی فر برگزار می‌شود.

درفشی فر بازسازی می شود/ تمرینات پرسپولیس پشت درهای بستهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چمن ورزشگاه درفشی فر وضعیت نامناسبی دارد براین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند این زمین را در تعطیلات لیگ برتر به زیر کشت ببرند تا به بهتر شدن وضعیت این زمین دور جدید تمرینات سرخپوشان در محل تمرین اختصاصی پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر برگزار شود.
 
برانکو طی چند روز گذشته از برخی از زمین‌های فوتبال همانند ورزشگاه آزادی، ورزشگاه کارگران بازدید کرده و پس از بررسی‌های نهایی قرار است محل تمرین جدید تیم پرسپولیس مشخص شود تا به صورت موقت این تیم در آنجا مستقر شود.
 
گفتنی است؛ ورزشگاه درفشی فر زیرکشت و اصلاح می شود تا در سریع ترین زمان آماده تمرینات پرسپولیس شود بعد از تعطیلات دور جدید تمرینات سرخپوشان در زمین جدید برگزار می شود.
 
شایان ذکر است، سرخ پوشان قرار است تمرینات خود را در زمین هما برگزار کنند.

برانکو در نشست خبری امروز اعلام کرد که به دلیل اینکه چمن ورزشگاه درفشی فر هفته آینده ترمیم می شود تمرینات تیم در زمین هما برگزار می شود.

*تمرینات سرخپوشان پشت درهای بسته  
 
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پشت درهای بسته برگزار می شود.
 
طبق تصمیم برانکو سرخپوشان قبل از بازی با ذوب آهن در جام حذفی آخرین تمریناتشان را در ورزشگاه درفشی فر بدون تماشاگر و خبرنگار برگزار می کنند و پس از آن راهی فرودگاه می‌شوند تا عازم اصفهان شوند.
 
گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس فردا ساعت 14:30 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم ذوب آهن می رود. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار