برانکو سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: ذوب آهن نیاز به تعریف ندارد طبیعی است که این بازی حساس است و کوچکترین اشتباه باعث حذف شدن ما از جام حذفی می‌شود.

ذوب آهن نیازی به تعریف ندارد/مذاکره‌ام با سپاهان به هیچ وجه صحت نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در ادامه عنوان کرد: ما زمانی برای تاسف یا خوشحالی نسبت به تساوی در دربی نداریم. تمریناتمان را به طور  جدی با ذوب آهن پیگیری کردیم و همه تمرکزمان را برای این بازی گذاشتیم.

وی تصریح کرد: تیم ذوب آهن در دیدار با پرسپولیس سر تا پا با  انگیزه است و دلیل آن هم نتیجه تساوی 4 بر 4 برابر تراکتور سازی است. ده دقیقه آخر دیدار با تراکتور سازی نشان داد بازی سختی پیش رو داریم اما با تمام توان وارد میدان می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: سوشا مکانی و طارمی به علت محرومیت در اختیار نداریم و وضعیت رضائیان و نوراللهی نیز در حال حاضر مشخص نیست. طبیعی است که در جا  حذفی هر دو تیم سعی می‌کنند بهترین بازی را انجام دهند ما هم همین کار را انجام می‌دهیم و به امید پیروزی گام به میدان می‌گذاریم.

وی  در مورد گل نزنی بازیکنان این تیم در چند بازی اخیر،  گفت: این موضوع در پرسپولیس یک پروسه طولانی مدت است در تلاش هستیم تا این نقطه ضعف را برطرف کنیم.

بعد از علی دایی و و حید هاشمیان هیچ مهاجم تمام کننده‌ای به فوتبال ایران نیامده است. همچنین مهاجمی گل زن است که از کوچکی شم گلزنی داشته باشد.

برانکو در رابطه با شایعه پیوستنش به سپاهان اظهار کرد: من همم این موضوع را شنیدم اما به هیچ وجه صحت ندارد باقریان را از زمانی که در فولاد و اهواز بود می شناسم و تا این لحظه هیچ صحبتی با مسئولان سپاهان نداشتم.

من با قراردادم و با پرسپولیس پایبند هستم همچنین آنقدر مشکل در پرسپولیس دارم که همه فکر و ذکرم را برای این تیم بگذارم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با بیانیه‌های کی روش و اسدی اظهار داشت: من قبل از هر  چیزی باید بگویم که این موضوع را دنبال نکردم  چرا که در جایگاهی نیستم که بتوانم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار