تیم ملی فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

یحیی برنده و ذوب آهن بازنده نبرد با پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در حالی از ساعت 14:30 روز چهارشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت که در این سال‌های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی بارها رو در روی هم قرار گرفته‌اند که در دوره حرفه‌ای شدن فوتبال ایران و با آغاز اولین دوره لیگ برتر 14 بار پرسپولیس پیروز شده است،10 بار ذوب آهن حریف تهرانی خود را از پیش رو برداشته است و هشت دیدار دو تیم به تساوی انجامیده است.

 از زمانی که یحیی گل محمدی بازیکن و سرمربی سابق سرخ پوشان بر روی نیمکت ذوب آهن اصفهان نشسته است، شاگردان این مربی سه دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و تنها در دیدار دور رفت لیگ برتر چهاردهم بازی را با یک گل به حریف پرهوادار خود واگذار کرده است.

شاگردان یحیی گل محمدی که این روزها روند رو به رشدی پیدا کرده‌اند و در هفته چهارم لیگ برتر امسال نیز پرسپولیس را در آزادی شکست داده‌اند امیدوارند با برد پرسپولیس راه قهرمانی را در جام حذفی برای خود هموار کنند.

هاشم سلطانی در این باره می‌گوید: پرسپولیس تیم با انگیزه و جوانی است اما مشکلات فنی زیادی در خط دفاعی دارد و ذوب آهن با تمرکز کافی روی بازی می‌تواند راه قهرمانی را برای خود در اصفهان باز کند.

حالا باید دید یحیی گل محمدی می‌تواند به بردهای پیاپی خود مقابل ذوب آهن ادامه دهد یا اینکه پرسپولیس، سبزپوشان اصفهانی را از دفاع از عنوان قهرمانی در جام حذفی باز می‌دارد!!

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار