رئیس و دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر تقویم مسابقات بدون بازی تدارکاتی در جام بین قاره‌ای شرکت کرد.

تقویم دردسر ساز برای تیم ملی فوتبال ساحلیرئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد:

دپارتمان فوتبال ساحلی همه امکانات را طبق برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی جهت آماده سازی تیم در نظر گرفته بود فراهم کرد و کادر فنی اردو‌های مناسبی را برگزار کردند فقط مسابقات تدارکاتی مناسب را نتوانستیم برای تیم ملی فراهم کنیم.

**تقویم دردسرساز برای تیم ملی 

پریا شهریاری درباره علت فراهم نشدن بازی‌های دوستانه برای تیم ملی فوتبال ساحلی قبل از مسابقات جام بین قاره‌ای هم گفت :‌

تیم ایران دیر به مسابقات دعوت شده بود، از طرفی هم کادر فنی تغییر کرد عملا زمان کافی برای برنامه ریزی جهت برگزاری دیدارهای دوستانه نداشته‌ایم.

اگرچه دپارتمان ساحلی با چندین کشور رایزنی کرده بود که بخاطر پر بودن تقویم مسابقات با مخالفت آنها مواجهه شدیم، دلیل آن هم برنامه ریزی یک ساله کشور برای تیم‌های ملی خود است.

**انتظار نتیجه گرفتن بدون دادن زمان را نداریم

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در پایان از دادن زمان کافی به کادر فنی جدید برای نتیجه گیری‌ گفت: کادر فنی جدید، یک ماه تیم را تحول گرفته است و برای هماهنگ کردن و پیاده کردن تفکرات به سرمربی تیم زمان لازم را می‌دهیم و انتظار کسب نتیجه بدون دادن زمان را نداشته و ‌آنها را تحت فشار نمی‌گذاریم.

من به توانایی‌های تیم و کادرفنی ایمان دارم و کسب نتیجه در مسابقات بین قاره‌ای 2015 دور از دسترسی نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار