رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: کشور عربستان و ایادی که این عزیزان را قربانی کردند به عنوان جنایتکارانی هستند که در پیشگاه خدا و مردم مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید جواد انگجی امروز در مراسم بزرگداشت حاج میثم کاظمی از شهدای حادثه منا بر ادامه راه دانشجویان متعهد تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان اینکه حادثه منا هیچگاه فراموش نخواهد شد گفت: این حادثه تلخ هیچگاه از یاد مردم مسلمان فراموش نخواهد شد و حجاجی که خون خود را همانند شهدا نثار کردند از یاد رفتنی نیستند.

وی اظهار کرد: این عزیزان جان خود را برای اسلام فدا کردند و کشور عربستان و ایادی که این عزیزان را قربانی کردند به عنوان جنایتکارانی هستند که در پیشگاه خدا و مردم مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بیان کرد: این عزیزان در پیشگاه خداوند مرزوق هستند و بنا بر تعالیم دین اسلامی و آیات قرآنی همواره زنده هستند و این یکی از معجزاتی است که در دین خود داریم.

وی با تجلیل از برنامه انس با قرآن در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور قاریان برجسته در این محفل علمی را گرامی میداریم و اعلام می کنم که اجازه نخواهیم داد جای دانشجویانی مانند حاج میثم کاظمی که در منا به شهادت رسید خالی بماند.

در ادامه این مراسم از جلالی جانباخته حادثه منا نیز تجلیل شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.