اشرف: بیشتر از مدال آوری به کسب تجربه فکر می‌کنیم

رییس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: در کاپ ترکیه با هدف تمرین پاروزنان در پیست مصنوعی و کسب تجربه شرکت می‌کنیم.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: از روز شنبه 16 آبان تمرینات تیم بانوان بزرگسالان را آغاز می‌کنیم تا این سه نفر را برای حضور در جام ترکیه  آماده کنیم که البته با توجه به سردی هوا و شرایط سیلابی رودخانه کرج شاید مجبور باشیم در آب های آرام و پیست مصنوعی تمرینات را ادامه بدهیم و روی استقامت و تکنیک پاروزنان بیشتر کار می‌کنیم.
 
 وی افزود: هدف من تمرین در پیست مصنوعی یا نیمه مصنوعی پارو زنان است و به همین خاطر کاپ ترکیه را مد نظر دارم اما کسب مدال هم دومین هدف برای حضور در این کاپ به حساب می‌آید.
 
 اشرف در ادامه خاطر نشان کرد: در این فاصله اردوی تدارکاتی تیم نوجوانان را که جنبه آموزشی دارد آغاز می‌کنیم زیرا با توجه به اینکه مسابقات تا سه سال آینده برای این تیم برگزار می‌شود و تمریناتمان یک هفته است اما کار روی این استعدادها بسیار حائز اهمیت است زیرا آینده این رشته را می‌سازد.
 
 رییس کمیته اسلالوم قایقرانی در ادامه یاد آور شد: از تیم پسران اسلالوم هم امیر محمد فتاح پور در حال ادامه تمرینات است که او هم در کاپ ترکیه شرکت می‌کند و همراه ما خواهد بود.
 
اشرف در ادامه خاطر نشان کرد: پس از بازگشت از ترکیه اواخر آذر ماه مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان و جوانان و آقایان را خواهیم داشت.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار