عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:قبول مسئولیت حسن بابک به عنوان مدیر تیم های ملی در رده سنی پایه اتفاق بسیار خوبی برای کشتی است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:با توجه به شرایط ناپایدار فنی در رده های سنی پایه و حساسیتی که این رده در جهت پشتوانه سازی و سازندگی دارد نیاز بود یک مدیر با تجربه و توانمند بالا سر تیم های نوجوانان و جوانان باشد تا برنامه های تیم ملی تقویت شود به همین منظور پس از جلسه شورای فنی در اوایل مهرماه و انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان مقرر گردید حسن بابک تا پس از بازی های المپیک تمرکز خود را معطوف به جوانان و نوجوانان کند.
وی تصریح کرد:با توجه به مسافرت بابک تصمیم نهایی برای قبول مسئولیت در رده های سنی پایه به بازگشت و اعلام نظر خود او موکول شد که خوشبختانه من شندیم وی با مسئولان فدراسیون در این باره به توافق رسیده است.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران تاکید کرد:حسن بابک از زحمتکشان و قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان است که به لحاظ تجربه نیز رزومه قابل توجهی دارد،به اعتقاد من قبول مسئولیت او نشان از عشق و علاقه وافرش به ورزش اول کشور است و ما این موضوع را به فال نیک می گیریم.
مشتاقی خاطرنشان کرد:کشتی متعلق به فرد خاصی نیست و باید همه دوستداران این رشته بدون پرداختن به حواشی زیر یک سقف برای موفقیت ورزش اول کشور تلاش کنند که خوشبختانه هم اکنون این مهم در رشته فرنگی شکل گرفته و امیدوارم نتیجه آن را در بازی های المپیک و جهانی به بهترین شکل بگیریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار