مردم دارلامونین استان همدان امروز از ساعتی پیش از آغاز مراسم در در مسیر ها و محل تجمع آغازین مراسم 13 آبان تجمع کردند و یک صدا بیزاری خود را از سلطه جویان و زورگویان زمانه اعلام کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دیروز شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی استان در اطلاعیه ای  از مردم شریف استان برای حضور در مراسم این روز تاریخی دعوت کرد و همچنین بسیج سازمانها و دستگاههای اجرایی و حوزه علمیه استان هم در بیانیه های جداگانه ای با گرامیداشت سالروز 13 آبان از مردم خواستند که با حضور خود مشت محکمی بر دهان ابر قدرتهای جهان از جمله آمریکا بزنند .

امروز مردم همدان در مراسم 13 آبان از ساعت 10صبح به سمت میدان مرکزی شهر حرکت و در میدان امام خمینی تجمع می کنند.

در ملایر هم  مردم از خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان سعدی به سمت میدان آزادگان ، در تویسرکان از ساعت 9و 30صبح از مسیر میدان امام خمینی و خیابان باهنر حرکت و در مقابل اداره آموزش و پرورش تجمع می کنند.

در کبودراهنگ  هم مردم  از ساعت 9و30 صبح به سمت سالن ورزشی انقلاب حرکت و در آنجا تجمع می کنند.

در نهاوند هم از ساعت 10 صبح مردم مسیر مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی را همراهی می کنند و مردم رزن  از ساعت 9 صبح مسیر سه راهی قروه به سمت بلوار امام خمینی و تجمع مقابل اداره آموزش و پرورش دارند.

در اسد آباد  هم  مردم از ساعت 10صبح مسیر میدان امام به سمت خیابان رفسنجان و میدان دانشگاه ، در بهار هم مردم مسیر  میدان شهدا به سمت میدان امام  و مصلی امام خمینی (ره)، در فامنین  مردم از ساعت 9صبح مسیر خیابان سی متری امام  خمینی (ره) و خیابان چمران به سمت میدان آزادی و تجمع در مصلی نماز جمعه خواهند داشت.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: همدان ، مردم ، آبان ، راهپیمایی ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.