قائم مقام وزیر کشور گفت: براساس بررسی‌های اولیه بیش از 4700 نفر داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل، اظهار داشت: سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور به ریاست مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور و با حضور اعضای اصلی ستاد برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که استانداران استان‌های البرز، خراسان جنوبی و گلستان نیز حضور داشتند، استانداران مدعو ضمن تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی استان‌های خود در زمینه انتخابات، به نیازمندی‌ها و ضرورت‌های موجود برای برگزاری انتخابات با شکوه در استان‌های متبوع خود اشاره کردند.

دین‌پرست ادامه داد: در این جلسه اعضای ستاد انتخابات کشور و روسای کمیته‌های مرتبط نیز، ضمن ارائه آخرین اخبار، گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل ستاد را ارائه کردند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: براساس بررسی های اولیه به عمل آمده ، بیش از 4700 نفر داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند بود که در نتیجه برای هر یک از 290 کرسی نمایندگی مجلس ، حدوداً 16 نفر داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. البته این ارقام تقریبی و تخمینی بوده و قطعی نیست .

دین پرست خاطرنشان کرد: در این جلسه بر استمرار روند برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان برگزاری انتخابات و عوامل اجرایی آن که حدوداً 960 هزار نفر هستند، تاکید جدی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه ضمن بررسی روند برگزاری جلسات ستادهای متناظر انتخاباتی در سراسر کشور، بر برگزاری منظم این جلسات در موعدهای مناسب و مقرر تاکید شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار