سرپرست تیم فوتبال فولاد گفت: محسن قهرمانی با گزارش اتفاقات داوری منجر به محرومیت بازیکن ما به ناحق شد.

قهرمانی انتقامش را از سرخپوشان گرفت

علیرضا کاه کش در گفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از پیگیری کردن محرومیت اسماعیل شریفات توسط کمیته انضباطی به صورت کتبی به ما اعلام شد که این بازیکن به صورت قطعی نمی‌تواند به میدان برود.

وی ادامه داد: ما بعد از دیدار با تراکتورسازی در همان زمان که یک قضاوت بحث برانگیز نیز بود نامه نگاری خود را با مسئولان سازمان لیگ انجام داده بودیم که اشتباهات داوری بسیار زیادی در این دیدار اتفاق افتاد و تیم ما متضرر شده و همچنین اخراج شریفات به غلط انجام شده اما ما فکر می‌کردیم با محروم کردن قهرمانی که بعد بازی تراکتور سازی انجام نیز شده بود، سازمان لیگ محرومیت شریفات را ببخشد، چرا که این محرومیت با گزارش غلط قهرمانی در همان دیدار به وجود آمد که در تاریخ سوم آبان 94 برای باشگاه فولاد فکس شد و همین الان در اندیکاتور باشگاه موجود است.

وی افزود: قهرمانی با این گزارش انتقام سختی از فولاد گرفته چرا که به عقیده کارشناسان تلویزیونی او نیز مرتکب اشتباه شده بود.

کاه کش ادامه داد: باشگاه فولاد نمی‌تواند نبش قبر شدن این حکم را درک کند، چرا که اگر محرومیت همان زمان به ما اعلام می‌شد ما شریفات را در بازی بعدی استفاده نمی‌کردیم.

وی در پایان گفت: تیم فولاد در تعطیلات قصد دارد چند بازیکن جدید به تیم خود اضافه کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاه کش ، فولاد ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار