معاون امورمقابله و آمادگی سازمان مدیریت بحران کشور از هموطنان خواست تا در روزهای بارانی برای پیشگیری از حوادث و خسارات احتمالی به هشدارهای مسوولان بویژه سازمان هواشناسی توجه کنند و آن هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان مرتضی اکبرپور روز سه شنبه افزود: همزمان با آغاز فصل بارش باران و نزولات جوی و تغییرات اقلیمی رخ داده در کشور، شهروندان باید حتما به هشدارمسوولان توجه جدی داشته باشند و با آمادگی و آگاهی کامل با آن روبرو شوند.
معاون امورآمادگی ومقابله سازمان مدیریت بحران کشورهمچنین ازهموطنان خواست تا درصورت استمراربارش نزولات جوی حدالمقدور از سکونت گاههای خود خارج نشوند.
اکبرپور با ابراز رضایت از بارش باران رحمت الهی در کشور تاکید کرد: همه مردم از نزول باران خشنود و راضی هستند و بایستی از خدای متعال در باره آن شکرگزارباشیم.
این مسوول مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: همکاری مردم با مسوولان کمک جدی به کاهش خسارات احتمالی در سیلاب ها خواهد داشت.
اکبرپور اعلام کرد: هم اکنون همه دستگاه های خدمات رسان در استان ها از آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران برخوردارند.
بنابر این گزارش ، با شدت یافتن بارش باران درکشور برخی از استانها از قبیل مازندران، گیلان، قزوین، لرستان، ایلام و... دچار آسیب هایی از جمله مالی و جانی شدند.
منبع:ایرنا
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.