سمنان؛

هوای ابری علت تعویق سفر رییس جمهور به سمنان

استاندار سمنان علت به تعویق افتادن سفر ریاست جمهوری را پیش‌بینی آب و هوایی و احتمال شرایط نامناسب جوی در 19 آبان ماه و فشردگی‌های برنامه ریاست جمهوری در هفته‌های آتی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،محمد زند وکیلی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه استان سمنان در استانداری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه تاریخ سفرهای رئیس‌جمهور به دلیل ملاحظات مختلف به‌صورت دقیق مشخص نمی‌شود، اظهار داشت: به شدت پیگیر تحقق هرچه زودتر سفر ریاست جمهوری به استان سمنان هستیم.

وکیلی بابیان اینکه رئیس‌جمهور اولویتشان دیدار با مردم استان سمنان است، افزود: به سبب شرایط آب‌ و هوایی رئیس جمهور به‌ هیچ‌ وجه راضی نیستند که مردم استان سمنان در این شرایط آب و هوایی جهت دیدار با رئیس‌جمهور به‌زحمت بیافتند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تعویق سفر دولت فرصت مناسبی جهت بررسی کاستی‌هاست، عنوان کرد: تعویق در این سفر به ما کمک می‌کند تا نیازهای ملی، استانی و مهم را شناسایی و با رایزنی بیشتر آماده تصویب کنیم و نیز آمادگی مناسب‌تری در میزبانی و استقبال از رئیس‌جمهور را داشته باشیم.

وی از همراهی برخی از اعضای هیات دولت با رییس جمهور در صورت انجام سفر به استان خبر داد و گفت: تعدادی از وزرا و اعضای کابینه برای بررسی طرح ها و مشکلات سایر نقاط استان، به شهرستان های هشت گانه استان سفر خواهند کرد.

وکیلی با اشاره به اهمیت سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، ابراز داشت: وزرا یا مسئولان ارشد کشوری در این سفر به شهرستان های استان سمنان سفر می کنند لذا مردم باید بدانند که این عزیزان نمایندگان رئیس جمهور هستند و می توانند مطالبات خود با رئیس دولت را با آن ها یا سامانه تلفنی ۱۱۱در میان گذارند .

مقام ارشد اجرایی استان سمنان پروژه های قابل بررسی در سفر رئیس جمهور به استان را تحت سه محور عنوان کرد و گفت: طرحهای ما در قالب ملی استانی، استانی، ملی استانی شهرستانی برنامه ریزی شده است.

استانداراز دیدار خود با رئیس سازمان محیط‌زیست در خصوص اشکالات وارده به پروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی خبرداد و افزود: خوشبختانه متعاقب این دیدار، روز گذشته نشستی در سازمان محیط‌زیست کشور برگزار و بحث مطالعات پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان مطرح و تقریبا 90 درصد مشکلات و ایرادات وارده به این طرح، برطرف شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون هر آنچه به وحدت و انسجام استان و تحقق توسعه متوازن می‌انجامیده را کمک و همراهی کرده‌اند، بیان کرد: همه مردم استان سمنان باید در تحقق توسعه متوازن استان باهم همدل و همراه و هم‌زبان شوند.

وکیلی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تمام مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان سمنان اجرایی شده است، گفت: مردم استان نشان داده اند در هر شرایطی پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود.

وی با بیان اینکه نگاه استاندار به همه شهرستان‌ها باید به یک گونه باشد، خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده دولت در استان سمنان، خود را موظف می‌دانم که مطالبات مردم همه شهرستان‌های استان سمنان را پیگیری کنم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.