معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اردبیل گفت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات رشته مفاهیم(معارف) قرآن کریم با حضور 13 نفر از متسابقین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد علی نسب، در جلسه شورای قرآنی اوقاف استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته روز جمعه 15 آبانماه ساعت 9 صبح مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات رشته مفاهیم(معارف) قرآن کریم با حضور 13 نفر از متسابقین در حسینیه اداره کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر مسابقات شهرستان‌های اردبیل، خلخال و مشگین شهر هستند که روز جمعه طبق سوالاتی که بر اساس جزوه مربوطه از ابتدای سوره انفال تا پایان سوره توبه، براساس تفسیر نمونه تالیف مرجع عالیقدر آیت الله العظمی مکارم شیرازی و تفسیر المیزان تالیف علامه طباطبایی به همراه شرح واژگان سوره های انفال و توبه طراحی شده است، از آنان آزمون گرفته‌می‌شود.

علی نسب در ادامه با تصریح به اینکه این آزمون که به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود، حاوی 50 سئوال 4 گزینه‌ای است که هر سئوال دارای 2 امتیاز و مجموعا آزمون دارای 100 امتیاز است، گفت: در مرحله شهرستانی، شرکت کننده‌ای از شهرستان گرمی حائز کسب شرایط لازم برای حضور در مرحله استانی این رشته از مسابقات نشد.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.