جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ملت ایران فراموش نمی کند که آمریکا شیطان بزرگ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز در تجمع عاشورائیان استکبارستیز و شرکت کنندگان در تظاهرات مردمی یوم الله 13 آبان در شهرکرد گفت: روحیه استکبارستیزی ملت ایران ریشه در قرآن و ماهیت نظام اسلامی دارد و بقاء و تداوم انقلاب اسلامی مستلزم حفظ این روحیه است.

وی افزود: ملت ایران فراموش نمی کند که آمریکا شیطان بزرگ است و طبق فرموده قرآن کریم هیچگاه با شیطان دوستی نمی کنیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایان ندارد، تصریح کرد: آنهایی که فکر می کنند انقلاب اسلامی به پایان رسیده و شعار جمهوری اسلامی سر می دهند سخت در اشتباهند چرا که انقلاب اسلامی در نهایت به حکومت حضرت ولی عصر(عج) متصل می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفوذ در حاکمیت را فتنه جدید دشمن دانست و گفت: باید مراقب دوره بعد از برجام باشیم.

وی از مسئولان خواست نسبت به نامه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام، دقت نظر ویژه داشته و مراقب فتنه جدید دشمن باشند.

حاجی صادقی، رهبری مدبر و امت بصیر را از مهمترین شاخصه های نظام اسلامی دانست و افزود: دنیای استکبار این دو عامل را مانع اجرای فتنه های خود می داند.

وی تصریح کرد: امروز بار دیگر به آمریکا و اسرئیل می گوییم که ملت ایران خسته نشده و هنوز همان روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و جز با مرگ آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی آرام نخواهد گرفت.

همزمان با سراسر کشور، تظاهرات یوم الله 13 آبان با شعار «مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است» و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و فریادهای دشمن شکن و کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... در 42 نقطه چهارمحال و بختیاری و به صورت ویژه در مراکز شهرستان های 9 گانه این استان برگزار شد.

این تظاهرات در شهرکرد (مرکز استان) از میدان 12 محرم به محل تجمع عاشورائیان استکبارستیز در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) انجام شد.

اجرای سرود استکبارستیزی توسط جمعی از دانش آموزان و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، از برنامه های جنبی این مراسم بود.

در این مراسم همچنین پیکر مطهر سردار عزت الله سلیمانی مرغملکی، از شهدای مدافع حرم که 4 روز قبل در حین مأموریت مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گشت، بر روی روی دستان مردم ولایتمدار، شهید پرور و استکبار ستیز تشییع شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.