طرح امضای الکترونیک به منظور کاهش تخلفات در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در نشست با مسئولان محمودآباد با اشاره به اینکه همه مسئولین ثبت دارای امضا الکترونیک هستند گفت: یکی از مسائل مهم در تنظیم اسناد، هویت دقیق اشخاص است که با امضای الکترونیک این امر محقق می‌ شود.

احمد تویسرکانی حذف مکاتبات فیزیکی را نتیجه دیگر امضای الکترونیک اعلام کرد و افزود: در حوزه فرآیندهای ثبتی حذف مکاتبات فیزیکی و تبادل اطلاعات بجای استفاده از کاغذ از طریق فضای مجازی نیاز به تجهیز همه مقامات و مسئولان به امضای الکترونیک دارد که در سازمان ثبت‌اسناد و املاک این اتفاق افتاد و تقریبا تمام سردفتران و مدیران ثبت به امضای الکترونیک مجهز هستند.

رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با بیان اینکه تشکیل کمیته‌ای در استان برای بررسی مشکلات بنیاد علوی ضروری است یادآور شد: مشکلات و موانع بنیاد علوی در حوزه تملک و تعرضات مطرح و کمیته‌ای دراستان تشکیل خواهد شد و تا با تعاملات با مجموعه دستگاه‌های متولی در حوزه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان این مشکل حل شود.

تویسرکانی، با تأکید براینکه هیچ محدودیتی برای رسیدگی به تخلفات نداریم افزود: قطعا توصیه ما این است از تخلفات بزرگ شروع کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


برچسب ها: ساری ، اجرای ، طرح ، امضای ، الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.