مریم جهان نجاتی گفت: تیم شهرداری سیرجان در هفته دهم چهاربازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد.

مریم جهان نجاتی مدیر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : تیم شهرداری سیرجان در مقابل تیم ازنای لرستان چهارم بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. چترنور بعلت سه کارته بودن، متولی بدلیل مصدومیت و رضاپور را بدلیل همراهی تیم ملی نوجوانان در این هفته در اختیار نداریم.

وی ادامه داد : تیم شهرداری از ابتدای فصل تا کنون روند رو به رشدی را طی کرده است و موفق شدیم با کسب 19 امتیاز و تفاضل گل در رده‌ی دوم قرار گرفته است. بدنبال صعود در صدر جدول هستیم.

وی افزود : امیدواریم عدم حضور این چهار بازیکن در مقابل ازنا لرستان تاثیر منفی بر تیم نگذارد ، روند رو به رشد تیم تحت تاثیر این بازیکنان قرار نگیرد.

جهان نجاتی ادامه داد ‌: عدم حضور این 4 بازیکن و شرایط آب‌وهوایی نامساعد لرستان بازی را برایمان سخت کرده است و مجبوریم که با تغییر سیستم مقابل ازنا ظاهر شویم.

جهان نجاتی افزود : با سیک بازی بیشتر از تیم صدرنشین و تفاضل گل در رده‌ی دوم قرارگرفته‌ایم اختلاف امتیاز سایر تیم‌ها در جدول بسیار نزدیک به هم است. براساس قرارگرفتن در رده‌ی دوم جدول تلاش و زحمات فراوانی را متحمل شده‌ایم لز جایگایمان دفاع می‌کنیم و فقط بدنبال صدر و قهرمانی هستیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار