سمیه پولادوند گفت: میزبان تیم شهرداری سیرجان هستیم، دو تیم سطح اختلاف بالایی دارند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان نگین اشترکوه ازنای لرستان: دو تیم سطح اختلاف بالایی دارندسمیه پولادوند سرمربی تیم فوتبال بانوان نگین اشترکوه ازنای لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته دهم میزبان تیم قدرتمند و پرچهره شهرداری سیرجان هستیم. این تیم ملی‌پوشان بسیاری در اختیار دارد و یکی از بهترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که از سطح اختلاف بالایی از لحاظ حامی مسابقه حضور در لیگ برتر و استفاده از بازیکنان با تجربه و... دارند.

پولادوند افزود: تیم ازنا لرستان علی‌رغم تداوم مشکلات مالی و غیرمالی  با قدرت تمرینات را برپا می‌کند و بازیکنان با انگیزه و اتحاد به نفس بالا آماده رویارویی با تیم شهرداری سیرجان هستند.
 سرمربی افزود: بازیکنان تیم ازنا در تلاش هستند علی‌رغم اختلاف سطحی که با حریفشان دارند اما یک بازی با کیفیت و جوانمردانه‌ای را ارایه دهند البته نیم‌نگاهی به پیروزی و کسب امتیاز مقابل شهرداری سیرجان داریم.

 پولادوند ادامه داد: غلبه بر تیم قدرتمند شهرداری سیرجان سخت و مشکل است. اما فوتبال یک رشته غیرقابل پیش‌بینی است. امیدوارم اتفاقات بازی به نفع تیم ازنا باشد و امتیاز با ارزش از این تیم کسب کنیم.

مربی تیم افزود: تیم ازنای لرستان از ابتدای فصل برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه بوده است با گذشت ده هفته از رقابت‌ها اما همچنان با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم در نیم فصل دوم مشکلات کمتر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار