حجت الاسلام گرجیان گفت: هدف این شیطان بزرگ نفوذ در نظام جمهوری اسلامی ایران از راه های مختلف و از بین بردن اعتقادات ملت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رئیس سازمان بسیج اساتید استان دربرنامه گفت وگوی خبری شبکه نور استان قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باره سیاست های جدید امریکا گفت: ایشان مصداق بارز استکبار را حاکمان و دولت آمریکا می داند که هیچ وقت دست از تجاوزگری برنداشته است وسیاست های او به هیچ وجه نسبت به گذشته تغییری نکرده است  به گونه ای که در کتاب صحیفه نور درصفحه 154 میخوانیم که لعنتی ابدی به دنبال او است.

وی افزود:امریکا نمونه بارز شیطان بزرگ است به طوری که امروز درتمام جنگ هایی که در جهان اتفاق می افتد دست دارد؛حتی اگر هم بگویند که ما از جنگ وخون ریزی ناراحت هستیم باید بدانیم که اشک آن ها اشک تمساح است وسعی در فریب کاری مردم دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتیداستان در ادامه  برنامه هدف این شیطان بزرگ را نفوذ در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت : آمریکا قصد نفوذ در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را دارد به همین منظورجنگ نرم را علیه ایران انتخاب کرده است تا بتواند ارام ارام اعتقادات مردم را از بین ببرد.

حجت الاسلام گرجیان ادامه داد:این شیطان بزرگ به خیال خام خود میخواهد از طریق اهرم های ترساندن مثل گزینه نظامی، قطعنامه و داعش که پیاده‌نظام تروریست‌های آمریکا هستنددر بین مردم ترس ودلهره ایجادکند.

وی بیان کرد: ملت شریف ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی و با تبعیت از امام راحل در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

رئیس سازمان بسیج اساتیداستان با اشاره به این که دشمن به دنبال تغییر باورهای جوانان و نوجونان ایرانی است،گفت: آمریکا درصدد است با نفوذ در باورهای جوانان و نوجوانان ایرانی آنها را بی هویت کند تا به راحتی به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود : مسولان ورسانه ها باید برای نسل های دوم وسوم بخصوص نسل سوم که در زمان مشکلات وانقلاب نبوده اند روشن گری کنند چرا که ان ها ادامه دهنده ارمان های انقلاب هستند.

حجت الاسلام گرجیان همچنین میز مذاکرات را به جبهه جنگ تشبیه کرد وگفت:مسولان مانند افسران وسربازان این این جبهه هستند ووظایف سنگینی را برعهده دارند وباید بسیار دقیق وحساب شده عمل کنند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند شعار مرگ برامریکا واستکبار هیچ گاه کهنه نمی شود بیان کرد:تا زمانی که خوی استکباری ان ها برقراراست وفکرمیکنند هران چه ملت ها دارندبرای ان هاست مبارزه با استکبارادامه دارد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.