خسروی: با استعفای اصفهانیان از کمیته داوران مشکل حل می شود/ داوری را به گروه ما بسپارید، تضمین می دهیم

پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است در صورت استعفای رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سپردن آن به یک گروه خاص مشکلات داوری حل خواهد شد.

خسروی: با استعفای اصفهانیان از کمیته داوران مشکل حل می شود/ داوری را به گروه ما بسپارید، تضمین می دهیم

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مشکل داوری فوتبال فقط شخص آقای اصفهانیان است و رئیس کمیته داوران باید استعفا بدهد بیشتر از این مانع پیشرفت داوری کشور نشود.

ریاست اصفهانیان محصول قوم گرایی است

کارشناس داوری درباره چگونگی انتخاب فریدون اصفهانیان بعنوان رئیس کمیته داوران هم افزود: باید واقع بین باشیم و حقایق را به مردم بگوییم، فریدون اصفهانیان تحمیل استان‌های کشور بوده است.

فدراسیون فوتبال هم روی ریاست وی بر کمیته داوران نظر نداشته است و مسئولان فدراسیون هم اصفهانیان از فدراسیون فوتبال آنها را به وزیر ورزش و علی کفاشیان خواهم داد.

دوستان خسروی، داوران فعال و ناظران مخالف کمیته داوران

خسروی در تشریح اعضای تیم خود همچنین افزود: من و دوستانم و مسئولان فدراسیون فوتبال متوجه شده‌اند حرف اصفهانیان دیگر برای  استان‌ها خریدار ندارد و یکی از دلایل اشتباهات داوری فوتبال تبدیل شده است.

علی خسروی در ادامه همچنین گفت: رئیس کمیته داوران، برای انتخاب شدن و ماندن باید امتیازات به حامیان خود می‌داد و بحث قوم گرایی را رواج داده است.

گروه من برنامه زیادی برای داوری دارند

منتقد داوری درباره برنامه‌های تیم او برای فرار از مشکلات کنونی داوری اضافه کرد: من و دوستانم یک گروه قوی و تخصصی تشکیل داده‌ایم و بعد از رفتن قوی و تحصیل کرده تشکیل داده‌ایم که در بین آنها داوران فعال و بازنشسته و ناظران داوری وجود دارند و همه آنها تحصیلات دانشگاهی بالا دارند و افراد با نفوذی هستند.

اسم این را باند نمی‌گذارم بلکه یک گروه دلسوز فرهیخته داوری است که در بین آنها استاد دانشگاه، دکتر روانشناسی و داورانی که در لیگ برتر امسال قضاوت کرده‌اند وجود دارد.

علی خسروی در پایان گفت: هر گونه تضمین را می‌دهیم که داوران اشتباه در نتایج نداشته باشند اگر سکان داوری فوتبال را به گروه ما بدهند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: خسروی ، اصفهانیان ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
چه گل گفتی باید برود بمیرد
آخرین اخبار