رئیس کانون بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان شمالی از ارائه تسهیلات بدون بهره و ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی تا سقف 2 میلیون تومان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مجیدنیا با اشاره به تسهیلات 1000 میلیارد ریالی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان این سازمان در سراسر استان ها در سال جاری گفت: از میزان تسهیلات 180 میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب وام 2 میلیون تومانی بدون بهره و ضامن با باز پرداخت 36 ماهه به بازنشستگان تامین اجتماعی استان اختصاص می یابد، گفت:این تعداد سهمیه دراستان نیز از سوی اداره کل تامین اجتماعی براساس قرعه کشی به بازنشستگانی که جزو بیماران خاص و صعب العلاج هستند تخصیص خواهدیافت.

مجیدنیا تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان شمالی را 11 هزار و 73 نفر اعلام کرد و گفت: این درحالی است از این تعداد بازنشسته سهمیه خراسان شمالی فقط 90 بازنشسته است.

وی با اعلام این که میزان سهمیه به استان ها براساس تعداد بیمه شدگان هر استان خواهد بود ،اظهار داشت: از تعداد 90 سهمیه خراسان شمالی برای شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد 35 سهمیه از تعداد 4 هزار و 418 بازنشسته ، شعبه دو بجنورد 5 سهیمه از تعداد 626 بازنشسته و مابقی به شهرستان ها اختصاص می یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۰:۲۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دلار شده 15 هزار تومان.هنوز در سال 94 هستند.ما رو ببین با کی میریم سیزده به در