سنندج؛

دختران فوتبالیست کردستانی بهترین تیم در اولین فستیوال مدارس فوتبال کشور

اولین فستیوال مدارس فوتبال پایه دختران کشور با حضور استان های سراسر کشور برگزار شد و با معرفی تیم استان کردستان به عنوان بهترین تیم پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ اولین دوره فستیوال فوتبال پایه دختران زیر 12 سال با حضور 23 تیم از استان های سراسر کشور طی روزهای 13 و 14 آبان ماه در منطقه کردان کرج برگزار شد.

در این جشنواره که با حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور برگزار شد تیم استان کردستان موفق شد به عنوان بهترین تیم معرفی شود.

دختران فوتبالیست کردستانی در این فستیوال شش دیدار را انجام دادند و در پایان به پنج بُرد و یک باخت دست یافتند و به عنوان بهترین تیم انتخاب شدند.

استان کردستان در مصاف با استان های خراسان جنوبی ، گلستان ، البرز ، خوزستان و بوشهر به پیروزی دست یافتند و در مقابل استان کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و بهترین عملکرد را در جشنواره استعداد یابی دختران زیر 12 کشور را بدست آورد.

در پایان این فستیوال سه بازیکن کردستانی پردیس امامی از کامیاران ، مینا فیضی پور از سنندج و مرضیه منتشلو از دلبران قروه از سوی کمیته فنی جهت حضور در اردوی تیم ملی زیر 12 سال کشور انتخاب شدند.

گفتنی است بشرا بنفشی سرپرست و سمیه مصطفی پور تحت عنوان مربی تیم استان کردستان را در این فستیوال همراهی و هدایت می کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.