سرمربی تیم والیبال پیکان ایران گفت: دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه به دلیل حضور مهره‌های قدرتمند در هر دو نیم ، تماشایی خواهد شد.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار فردا با تیم بانک سرمایه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: در تلاش هستیم در بازگشت به مسابقات لیگ برتر پس از سه هفته غیبت با قدرت ظاهر شویم. در ابتدا هم باید به مصاف تیمی برویم که پرمهره است. 

وی افزود: بازیکنان بانک سرمایه یا ملی‌پوشان هستند یا بازیکنان با تجربه‌ای که می‌توانند هر کدام یک وزنه جداگانه برای هر تیمی محسوب شوند. البته تیم پیکان هم قدرتمند و پرمهره است و به همین دلیل پیش‌بینی من این است که دیداری تماشایی و پایاپای را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان به اشاره به اینکه امیدوارم بازی با بانک سرمایه از حواشی کاذب به دور باشد،‌گفت: لیگ امسال بسیار پویاست و نگاهی گذرا به دیگر بازی‌ها از ابتدای فصل نشان از این دارد که لیگی جذاب و مهیج در حال برگزاری است.

اکبری مرحله پلی‌آف لیگ برتر را نقطه اوج لیگ دانست و و گفت: بهتر است انرژی اصلی خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف ذخیره کنی. زیرا درنهایت به تیمی کاپ قهرمانی اهدا می‌شود که از مرحله سخت پلی‌آف سربلند خارج شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کسب عنوان چهارمی این تیم در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: توانایی این را داشتیم که در این مسابقات روی سکو برویم اما در بازی رده‌بندی نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

وی افزود: پیش از رفتن به این مسابقات بارها در گفتگوهای مختلف عنوان کرده بودم که کار سختی پیش روی ما خواهد بود. زیرا تیم‌های بزرگ و قدرتمند و برترین‌ بازیکنان جهان در ان مسابقات حضور داشتند. همانطور که پیش‌بینی کرده بودم واقعا مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود. با وجود کسب عنوان چهارمی از عملکرد بازیکنان تیم پیکان رضایت دارم زیرا شاهد تلاش بی وقفه تک تک بازیکنانم بودم.

اکبری در توضیح حواشی به وجود آمده پیرامون یکی از بازیکنان تیمش که منجر به اخراج این بازیکن از مسابقات شده بود، اظهار داشت: توضیحات کامل را همان زمان آقای شیعی ، مدیر عامل باشگاه ارائه کردند. با این حال تا جایی که من در جریان قرار گرفتم درگیری بازیکن من در آسانسور با یکی از خدمه هتل منجر به این شد که مسئولان برگزاری مسابقات خواستار این شوند که این بازیکن هتل محل اقامت را ترک کند. با این حال به نظر من برخی رسانه‌های خارجی در پررنگ و البته به غلط توضیح دادن آن اصرار زیادی کردند. مسئولان باشگاه پیکان در تلاش هستند این موضوع را از طریق فدراسیون جهانی والیبال پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار