اراک

تشکیل جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی به میزبانی صدا و سیمای استان

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی به میزبانی صدا و سیمای استان تشکیل شد .

تشکیل جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی به میزبانی صدا و سیمای استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خرنگاران جوان از اراک ، معاون سیاسی و امنیتی استاندارمرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه اجرای قانون، بی طرفی کامل و اخلاق مداری را از مهمترین اهداف ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات پر شور و حداکثری دانست.

حسن بیگی افزود: ایجاد شور و نشاط و اطلاع رسانی دقیق و شفاف اطلاعیه ها و قوانین انتخابات به مردم، انتظار ستاد انتخابات از رسانه استانی است که با رویکرد اخلاق مداری در استان اجرایی خواهد شد.

رضایی دبیر ستاد انتخابات استان مرکزی هم در این جلسه گفت: تاکنون 12 جلسه ستاد انتخابات با 70 مصوبه تشکیل شده و روسا و اعضای کمیته های 6 گانه این ستاد مشخص و جلسات کمیته ها و ستاد انتخابات هر دو هفته با حضور فرمانداران شهرستانهای استان برگزار می شود.

قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم در این جلسه به تشریح برنامه های شبکه آفتاب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداخت و گفت: تمام ظرفیت های برنامه سازی و پخش در صدا و سیما و خبر برای خلق و انعکاس حماسه حضور مردم استان در انتخابات اسفندماه به کار گرفته خواهد شد.

در این جلسه روسای کمیته های 6 گانه ستاد انتخابات استان مرکزی به تشریح برنامه های خود پرداختند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 26 و 28 آذر ماه با ثبت نام داوطلبان آغاز و هفتم اسفند ماه نود و چهار به صورت مشترک برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اراک ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.