دولت مصمم است برنامه پزشک خانوار را حمایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و ‌آموزش پزشکی صبح امروز در بازدید از مراکز بهداشتی شهرستان ساری با بیان اینکه دویست میلیارد تومان اعتبار امسال برای طرح پزشک خانوار شهری اختصاص یافت گفت: در اجرای این طرح از برنامه عقب هستیم.

سیاری با بیان اینکه استقبال پزشکان از طرح پزشک خانواده خیلی خوب بوده گفت: پزشکان اطمینان داشته باشند دولت پشت این طرح است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان و ‌آموزش پزشکی افزود: این وزارتخانه از اردیبهشت 93 تاکنون هشت برنامه و ده طرح در حوزه تحول سلامت در کشور اجرا کرد.

سیاری با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان از محل یک درصد ارزش افزوده برای خدمات بهداشتی درمانی روستایی نیاز است گفت: از این میزان پانصد میلیارد تومان اختصاص یافت که نیمی از آن برای حوزه بهداشت و بقیه برای حوزه درمان هزینه شد.

رئیس بیمه سلامت کشور گفت: بیمه سلامت سال گذشته هزارو 450 میلیارد تومان منابع مالی پیش بینی کرده بود که محقق نشد.

کبیر با بیان اینکه چهل و یک میلیون نفر در کشور زیرپوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی امسال دو هزار و 800 میلیارد تومان به بیمه سلامت کشور پرداخت کرد که بخشی از آن بابت بدهی سال 93 است.

کبیر افزود: سازمان بیمه سلامت 6 ماه نخست امسال دو هزار میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد باید پرداخت می کرد که به علت تخصیص پیدا نکردن به موقع منابع مالی این تعهد عقب افتاده است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب



برچسب ها: دولت ، طرح ، پزشک ، خانوار ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.