سپرده گذاران موسسه میزان از امروز در شعب بانک صادرات افتتاح حساب کردند.

افتتاح حساب سپرده گذاران موسسه میزان در بانک صادراتبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت : بانک صادرات تمامی تعهدات تعاونی منحله میزان را از امروز 16 آبان ماه بر عهده گرفته و سپرده گذاران پس از افتتاح حساب دربانک صادرات پس از 20 روز کاری سپرده‌های خود را می توانند دریافت و یا به حسابی دیگر منتقل کنند.

موفق افزود: از دو روز پیش بنرهای بانک صادرات بر روی تمامی شعب موسسه منحله میزان نصب شده و سپرده‌گذاران این موسسه می‌توانند از امروز 16 آبان ماه با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود به نزدیک‌ترین شعبه بانک صادرات مراجعه و اقدام به افتتاح حساب کنند.

وی بابیان اینکه اکنون 10 شعبه منتخب برای انجام امور سپرده‌گذاران میزان در استان فعال شده است ،اظهار داشت: افرادی که دارای حساب در بانک صادرات هستند نیازی به افتتاح حساب ندارند و صرفاً نام خود را به مدیر شعبه اعلام کنند تا نامشان بین سپرده‌گذاران میزان ثبت شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانک صادرات یک بانک دولتی است و 64 سال سابقه درخشان در عرصه بانکداری دارد و از بانک‌های قدیمی کشور محسوب می‌شود، سپرده‌گذاران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای پول خود را در این بانک سپرده‌گذاری کنند و بسته به نوع سپرده‌ای که انتخاب می‌کنند از سود 14 الی 21 درصدی بهره‌مند شوند.

موفق گفت: بر اساس آخرین تصمیماتی که در کارگروه ساماندهی بازارهای پولی در بانک مرکزی گرفته شد قرار است سود سپرده‌گذاران تا ابتدای سال 94 محاسبه و به حساب‌هایشان واریز شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.