فیزیوتراپیست تیم ملی نوجوانان بانوان شرایط بازیکنان پیش از دیدار با کره جنوبی را خوب دانست.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زینب حسین زاده شرایط جسمانی بازیکنان را خوب تلقی کرده و گفت: در بازی مقابل چین به دلیل اینکه بارندگی شدید بود و دیدار سختی را گذراندیم، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و شاهد بروز مشکل خستگی و گرفتگی شدید و همچنین مصدومیت جزیی در آنها بودیم. بر این اساس امروز با صلاحدید کادر پزشکی عده ای از بازیکنان در استراحت به سر بردند. با توجه به اقدامات درمانی که انجام شده است، در حال حاضر همه بازیکنان از وضعیت خوبی برخوردار بوده و آماده انجام بازی مقابل کره جنوبی هستند.

وی در خصوص میزبانی چین گفت: متأسفانه وضعیت غذایی در اینجا در مقایسه با شرایط مطلوب و موردنظر ما متفاوت است. برنامه غذایی مردم چین بیشتر بر پایه سبزیجات بوده و طبخ گوشت آنها با ما کاملاً متفاوت است. نمی توان گفت که غذا بد بوده، اما در عین حال خوب هم نبوده است. در هر صورت تمام تلاشمان را کردیم که با مکمل هایی که از قبل پیش بینی کرده بودیم، ذخایری همچون پروتئین را وارد بدن آنها کنیم.

حسین زاده در خصوص وضعیت آب و هوای کنونی چین افزود: با توجه به بررسی های انجام شده حدود 70 الی 80 درصد رطوبت در وضعیت آب و هوایی اینجا وجود دارد که به دلیل سرمای زیاد این رطوبت کمتر احساس می شود. اما از این لحاظ هیچ مشکلی برای بازیکنان وجود ندارد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار