فرماندار تبریز گفت: شهرداریهای مناطق برای فعالیتهای فرهنگی خاص اوقات فراغت جوانان باید برنامه های با محتوا و نشاط آور بویژه در حاشیه شهر تبریز و مناطقی که امکانات رفاهی کمتری دارند برگزارکنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دکتر شهرتی فر در جلسه سازماندهی و رسیدگی به امور جوانان تبریز ، گفت: برخی از مشکلات فرهنگی خانواده ها ناشی از بی توجهی به آموزه های دینی و اعتقادی در جامعه می باشد که نتیجه آموزش آموزه های دینی برای فرزندان باعث ایجاد تعادل فرهنگی و اعتقادی در جامعه می شود تا درمقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای غربی دچار مشکل و بحرانهای فرهنگی و اعتقادی نباشیم و عزم جمعی برای مقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای غربی نیز باید مبتنی بر هماهنگی باشد.

فرماندار تبریز در ادامه با بیان اینکه رکود اقتصادی، افزایش بیکاری و تغییر الگوی زندگی از مشکلات اساسی و مهم جامعه در بحث ازدواج جوانان می باشد گفت : موضوع حمایت نهاد های مسئول از بحث ازدواج جوانان در جامعه باید بصورت مشو قهای کارساز ارائه و آموزشهای فرهنگی و دینی که برای جوانان ارائه می شود آسیب شناسی ومهارت زندگی به سبک اسلامی نیز به جوانان آموزش داده شود.

وی همچنین گفت: بهترین روش برای غنی سازی اوقات فراغت مهارت افزایی وآموزش هنر به جوانان و بهترین زمان آموزش نیز از سنین کودکی می باشد که دراین راستا باید تمام دستگاههای اجرائی شهرستان با حمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امکانات آنها استفاده کنند.

دکتر شهرتی فر در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس گفت: مجلس توانمند وکارآمد با حضور نمایندگان شایسته و انتخاب آگاهانه و با شناخت کافی مستلزم آموزش فعالیتهای سیاسی وانتخاباتی در راستای اهداف انقلاب اسلامی می باشد که باید در زمان باقی مانده مدارس ، مراکز آموزشی، دانشگاهها و رسانه های گروهی اهمیت مسئله شرکت درانتخابات را در حد و حدود و مقررات کشور به جوانان و رای اولی های آموزش دهند.

درآخر این جلسه مقرر شد تا گزارش نهایی غنی سازی اوقات فراغت جوانان در تابستان بصورت مدون به دبیرخانه کارگروه رسیدگی به مشکلات جوانان تبریز ارسال شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.