صندوق توسعه بیمه ‌ای کشور ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جذب بیمه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران در جلسه توسعه بیمه روستایی و کشاورزی، گفت: صندوق توسعه بیمه ‌ای کشور ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جذب بیمه دارد که هر استانی بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد سهم مازندران از این صندوق با وجود جمعیت بالای روستایی که دارد مناسب نیست.

علی قمی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود سهم مازندران از بیمه روستایی و کشاورزی افزایش یابد گفت: در حال حاضر ۱۴۰ هزار نفر در مازندران از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند و شرایط جذب روستاییان در صندوق توسعه بیمه‌ای فراهم است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران در یکی از برنامه‌های صندوق توسعه بیمه‌ای را طرح بیمه انفرادی بیان کرد و تصریح کرد: 4 هزار نفر در این طرح پیش ‌بینی ‌شده ‌اند که در صورت آمادگی، افراد بیشتری تحت حمایت قرار می گیرند و در این زمینه اطلاع ‌رسانی از طرق رسانه ‌ها بسیار کمک‌کننده است.

قمی ، ساکنین دائمی روستاها، کشاورزان غیر ساکن در روستاها، رانندگان حمل‌ونقل بار، مسافر بین‌شهری، ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و همچنین کارکنان شرکت‌های فنی و مهندسی، مشاوره‌ای و کارکنان نظام دامپزشکی را مشمول عضویت در صندوق بیمه‌ای و عشایری کشور عنوان کرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.