شادی مهینی پس از پایان بازی مقابل کره جنوبی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان در مصاحبه مطبوعاتی پس از دیدار مقابل کره گفت: سعی کردیم در طول برگزاری این مسابقات سطح فوتبال پایه ایران را با بقیه تیم ها کم کنیم. چون در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2015، تیم کره توانسته بود ایران را 13 بر صفر شکست دهد.

وی در ادامه افزود: تلاشمان بر این بود که با توجه به توانمندی بازیکنان، بهترین عملکرد را از لحاظ تکنیکی داشته باشیم. این در حالی است که نفرات استعدادیابی شده ما در ایران خیلی کم بودند و دست ما برای انتخاب بازیکنان بسیار بسته بود.

مهینی گفت: ما تمام توانمان را برای صعود به مرحله بعد گذاشتیم. اما واقعیت این است که تیم هایی همچون کره جنوبی، چین و تایلند در جام جهانی بازی کرده اند و قدمت فوتبالشان نسبت به ملی پوشان ایران که 5 سال از شروع فعالیتشان بیشتر نمی گذرد، خیلی بیشتر است.

سرمربی تیم ملی زیر 16 سال بانوان کشورمان در پاسخ به سئوال خبرنگار کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اینکه در این تورنمنت چه چیزی را یاد گرفتند، گفت: در فوتبال مدرن علاوه بر تکنیک، بدنسازی حرف اول را می زند. سرعت حرکت بازیکنان چه با توپ و چه بدون توپ خیلی زیاد شده و این موضوع تأثیر بسزایی روی روند نتیجه بازی می گذارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم همین بازیکنان در سال 2017 و در رده سنی 19 سال رقیب های سختی برای کره، چین و ژاپن باشند. در مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم با توجه به توانایی هایمان کار انجام دادیم. ما در اینجا حضور پیدا کردیم تا بر تجربیاتمان بیافزاییم و تنها عملکرد برایمان مهم بود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار