در راستای اختلاف کی روش با مسئولان فدراسیون فوتبال؛

گروسی: مجلس وظیفه‌اش بررسی مسائل جزئی نیست

در حالیکه گفته می‌شود مجلس به بحث اختلاف کی‌روش با دبیرکل فدراسیون فوتبال وارد می‌شود اما یکی از نمایندگان مجلس نظر دیگری در این خصوص دارد.

گروسی: مجلس وظیفه‌اش بررسی مسائل جزئی نیستگروسی و مجلس به مسائل جزِئی ورزش ورود نمی‌کند فساد در فوتبال را در باشگاه‌ها جست‌وجو کنیدحسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: مجلس در مسائل جزئی ورود نمی‌کند و بررسی موضوع اختلاف کی‌روش اسدی برعهده مسئولان ورزش است.

گروسی در ادامه عنوان کرد :‌ مجلس در راستای برنامه محوری حرکت می‌کند و وظیفه‌اش بررسی مسائل جزئی نیست.

وی درباره ارزیابی‌اش از اختلاف کی‌روش و اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال بیان کرد، ثبات مدیریت در فوتبال مهم است که متاسفانه آن‌را نمی‌‌بینیم همین عدم ثبات مدیریتی ضربه به فوتبال زده است.

وی در مورد وضعیت استیضاح وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: من جزو امضاکنندگان استیضاح گودرزی نبودم چرا که معتقدم که مشکل ورزشی فقط مربوط به وزیر ورزش و جوانان نیست وزارت خانه‌های دیگرهم در این امر دخیل هستند.

گروسی در مورد فساد در فوتبال بیان کرد: فساد در فوتبال را باید در باشگاه‌ها جست‌وجو کرد چرا که مسائل مربوط به عقد قرار داد با بازیکنان و کادرفنی در باشگاه‌ها انجام می‌شود همچنین نظام جامع باشکاه‌ها انجام می‌شود همچنین نظام جامع باشگاه داری باید ایجاد شود تا مشکلات ورزش برطرف شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسائل پشت پرده در اعلام نتیجه گزارش پرونده فساد درفوتبال وجود ندارد همچنین کمیسیون اصل 90 با جدیدت این موضوع را بررسی می‌کند و به زودی نتیجه را اعلام می‌کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار