بازیکن تیم ملی فوتسال ایران نسبت به برد قدرتهای جهان در تورنمنتهای رسمی ابراز امیدواری کرد.

احمد اسماعیل پور ملی پوش فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تورنمنت گرندپریس برزیل گفت: شرایط فنی تیم ملی و بازیکنان از اغاز مسابقات خوب بود و خوشبختانه در اکثر رقابتها با بازی خوب خود و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم به برتری برسیم. هرچند در مقابل تیم های پاراگویه و کلمبیا مشکلات بیشتری داشتیم و رقابت نزدیک و دشوارتری به نمایش گذاشتیم اما با توجه به اینکه تمرینات خاصی قبل از اعزام تیم نداشته و اردوی اماده سازی نداشتیم عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و با قدرت به فینال رسیدیم. 

دراین دوره از مسابقات حضور کادر فنی داخلی و بازگشت بازیکنان با تجربه به تیم همدلی میان بازیکنان را بالاتر برده و حالا در فینال مسابقات اگر کمی با دقت تر بودیم می توانستیم این تیم ملی برزیل را، در خانه شکست دهیم. 
البته این شکست نزدیک هم چیزی از ارزشهای تیم کم نمی کرد  و همانطور که همه می دانند برزیل قدرت اول فوتسال جهان است و  بازی کردن مقابل برزیل همیشه سخت بوده و حالا که این مسابقات در خانه این تیم برگزار می شود این دشواری بیشتر از هر زمانی است و تا کنون به جز اسپانیا تیمی موفق به بردن این جام نشده و ما هم تلاش می کنیم تا در اینده به سطحی برسیم که در مسابقات حساس تر تیم های قدرتمند جهان را شکست دهیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار