تیم بارسلونا با نتیجه سه بر صفر در خانه ویارئال مقابل این تیم به برتری رسید.

  به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سری رقابت های هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، دو تیم بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار آبی و اناری ها با ترکیب براوو، متئو، پیکه، آلوز، آلبا، بوسکتس، سرخی روبرتو، اینیستا، مونیر الحدادی، لوییز سوارز و نیمار و یاران تیم میهمان با آلفونسه آرئولا، رویز، بونرا، کاستا، ماریو، توماس پینا، جاناتان دوسانتوس، برونو، دنیس سوارز، کاستیخو، سولدادو راهی میدان شدند.
این مسابقه با وجود تلاشهای دو تیم برای گلزنی تا دقیقه ۶۰ بدون گل دنبال میشد اما سر انجام قفل دروازه ها در دقیقه ۶۰ شکست و تلاش بارسا نتیجه داد. پاس در عمق سرخیو بوسکتس در محوطه جریمه به نیمار رسید و مهاجم برزیلی بارسلونا با یک ضربه دقیق گل نخست این بازی و تیمش را به ثمر رساند.
در ادامه بارسلونا کاملا حاکم بازی شد و ویارئال توانی برای عقب راندن تیم میزبان نداشت. در دقیقه ۷۰ تکل ناشیانه کاستا در محوطه جریمه روی پای مونیر الحدادی باعث شد تا بارسلونا به یک ضربه پنالتی برسد. لوئیزسوارز بر خلاف جهت حرکت آرئولا توپ را به گل تبدیل کرد. خیال بارسا در فاصله بیست دقیقه تا پایان بازی از بابت این پیروزی خانگی راحت شود.
اما بارسا دست بردار نبود و دقیقه ۸۶ همکاری نیمار و سوارز پیروزی بارسلونا را شیرین تر هم کرد. پاس در عمق دقیق سوارز به نیمار رسید تا این بازیکن برزیلی بعد از اینکه مدافع ویارئال را با یک دریبل تماشایی از پیش رو برداشت با ضربه ای دقیق گل سوم تیمش را به ثمر برساند و خودش هم دو گله شود. بازی نهایتا با نتیجه سه بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.
بارسا با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در صدر جدول لالیگا است و منتظر بازی امشب ریال مادرید ۲۴ امتیازی خواهد بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 
انتهای پیام/

برچسب ها: بارسا ، نیمار ، درخشش ، فوتبال ، برد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار