تیم دورتموند موفق شد در دربی روهر ، شالکه را شکست دهد.

  به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان توماس توخل که در هفته های اخیر غیرقابل مهار نشان داده اند، در دیدار امشب هم توانستند رقیب و دشمن قدیمی شان را از پیش رو بردارند و فاصله 5 امتیازی با بایرن در صدر جدول را حفظ کنند.
در ابتدای بازی ، شالکه کمی بهتر مسابقه را آغاز کرد. اما این دورتموند بود که در دقیقه 30 به گل اول بازی رسید؛ گینتر پس از یک و دو با کاسترو روی دروازه سانتر کرد و کاگاوا قفل دروازه فرمالن را با سر شکست.
برتری دورتموند خیلی طول نکشید و تنها سه دقیقه بازی به سود دورتموند دنبال شد؛ در دقیقه 33 لروی زانه پاس بسیار خوبی را پشت مدافعان دورتموند مهیا کرد و هونتلار به راحتی دروازه دورتموند را باز کرد.
بازی در پایان نیمه اول به آرامش رسیده بود که ماتیاس گینتر به درخشش های خود ادامه داد؛ در دقیقه 43 روی کرنر هنریک میکیتاریان، ماتیاس گینتر بازی را 2-1 به سود دورتموند کرد.
با شروع نیمه دوم دورتموند میزبان ، خیلی زود به گل سوم بازی رسید؛ در دقیقه 47 روی پاس خوب گونزالو کاسترو، پیر امریک اوبامیانگ گل سوم بازی را به ثمر رساند تا با 14 گل در این فصل، همچنان به دنبال روبرت لواندوفسکی بازی ها را ادامه دهد.
 اوبامیانگ بعد از گل همانطور که وعده داده بود برای هواداران سورپرایز داشت. او با درآوردن پیراهن خود ، پیراهنی که زیر لباسش با لوگوی بتمن پوشیده بود را به نمایش گذاشت و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
پس از این گل هم مردان توخل به حملات خود ادامه دادند تا به گل های بیشتری برسند. شالکه تلاش زیادی برای کم کردن سرعت بازی انجام داد و به مرور زمان موفق به انجام این کار شد. در دقیقه 71 روی حرکت خوب لئون گورتسکای جوان و دفع ناقص سوکراتیس، هونتلار صاحب فرصت دیگری شد و با یک ضربه چیپ زیبا اختلاف را به یک گل رساند.
در نهایت این مسابقه زیبا با نتیجه سه بر دو به نفع دورتموند به اتمام رسید و این تیم فاتح دربی روهر شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار