سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم های اصفهانی در فوتبال کشور مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

شجاعی: فوتبال اصفهان مظلوم واقع شده استعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص هجمه‌ها علیه تیم‌های اصفهانی بیان کرد: کاری به تیم پرسپولیس نداریم اما واقعا تیم های اصفهانی در فوتبال کشور مظلوم واقع شده‌اند، باید از کسانی که این حمله‌ها را بر علیه تیم‌های اصفهانی صورت می دهند بپرسم پس از بازی اول ما مقابل ملوان و آن اشتباهات داوری این آقایان همین طور از ما دفاع کردند؟
 
وی ادامه داد: کارشناسانی که مداوم در تلویزیون و رادیو این صحنه را کارشناسی می کنند اگر به جای جهانبازی بودند همین تصمیم را می گرفتند گلر پرسپولیس جفت پا به شکم بازیکن ما خورد آیا نباید این صحنه را در موقعیت صد در صد گل اخراج تشخیص می داد؟ چون این تیم پرسپولیس همه از آن پشتیبانی می کنند و در این میان فقط حق تیم های شهرستانی خورده میشود.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد:آن موقع که پرسپولیس یازده نفره بود توپ یکبار هم به گلر ما نرسید، همه فوتبال دوستان کشور براین باورند که ذوب آهن بازی کلاسیک و تک ضربی را انجام می دهد این نتایج حق ذوب آهن است و امیدوارم در این فصل درسه جبهه نتایج خوبی را بدست آوریم.
 
وی در خصوص تعطیلات لیگ و برنامه آماده سازی ذوب آهن ابراز کرد: تعطیلات لیگ از یک طرف و نبود حریف تدارکاتی مناسب از طرف دیگر ضرر زیادی را به تیم ما وارد کرده است در حال حاضر همه تیم ها در کوران مسابقه هستند و ترس از مصدومیت آنها را از برگزاری دیدار تدارکاتی منع می کند.
 
با توجه به فشار مسابقات شاید مجبور باشیم با تیم امید دیداری تدارکاتی برگزار کنیم.
 
شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: ذوب آهن در این فصل تیم با انگیزه و جوانی است اما بسیار تاکتیکی بازی می کند و امیدواریم نتیجه این زحمات و تلاش‌ها را در پایان فصل شاهد باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتها پیام/

برچسب ها: شجاعی ، ذوب آهن ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار