جوانمردی گفت: با سکوی نخست و مدال طلا تنها 30 سانتی متر فاصله داشتم.

تجربه مسابقات جهانی قطر آینده ساز من است

علی اصغر جوانمردی ملی پوش تیم دو میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه بادستاوردهای خود در سال جاری اظهار داشت: در رقابت‌های ماه خرداد عنوان اول را به دست آوردم و در مرداد نیز موفق شدم  حد نصاب مسابقات قطر را بدست بیاورم. در تهران رکوردهای بسیار  خوبی زده بودم اما مسابقات جهانی شرایط و حال و هوای خاص خودش را دارد و بهترین‌های جهان در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: من ورزش را ابتدا با حضور در وزنه برداری از سال 89 در شهر شیراز و زیر نظر بهمن گلبانژاد شروع کردم و از سال 92 به بعد هم به رشته دو میدانی روی آوردم و با نظارت الوان پور و باغبان بری در ماده پرتاب وزنه فعالیت‌های خود را آغاز کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کلاس بندی پزشکی من در قطر مورد تایید بوده و در ماده پرتاب وزنه F35 همراه با محسن حسینی پناه و 7 ورزشکار دیگر از کشورهی لیتوانی، روسیه، انگلستان، آرژانتین، لهستان، چین و بحرین به رقابت‌ پرداختم و از اینکه هم وطنم توانست سکوی نخست را از آن خود کند بسیار خرسند و خوشحال شدم زیرا با وجود این که خودم روی سکو نبودم اما اشک شوق از چشمانم جاری بود. البته باید گفت که اختلاف رکوردها در پرتاب وزنه بسیار کم است و فاصله من با نفر اول تنها 30 سانتی متر بود.

جوانمردی افزود: من اولین رویدادبرون مرزی‌ام را تجربه می‌کردم و افرادی رقیبم بودند  که میدان‌های زیادی را طی کرده بودند، جوانی و کم تجربگی هم باعث شد تا نتوانم عملکرد مورد نظر را در قطر انجام دهم اما باز هم نا امید نیستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در مسابقات خرداد ماه آینده با ثبت بهترین رکورد حضور خود را در تیم ملی اثبات کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولین انجمن دو میدانی، فدراسیون و کمیته‌های پارالمپیک سپاسگذارم که  با اعزامم به مسابقات جهانی فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه به من دارند و تثبیت شدن کلاس بندی پزشکی ‌ای که در کنار آن حاصل شد، بهترین دستاورد من از مسابقات قطر بود.

گفتنی است: علی اصغر جوانمردی ملی پوش تیم دومیدانی در رقابت‌های جهانی قطر با ثبت رکورد 13 متر و 69 سانتی  متر به عنوان ششم جهان دست یافت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوانمردی ، جانبازان ، سکوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار