سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بر عهده گرفتن سکان هدایت تیم سپاهان باید قرار دادش را فسخ کند.

فسخ قرار داد شرط پیوستن به سپاهانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبالو فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زمزمه‌ حضور سرمربی فولاد خوزستان برای هدایت سپاهان در حالی به گوش می‌رسد که طبق نظر مسئولان باشگاه سپاهان، وی هیچگاه جزو اسامی مورد نظر نبوده است.

با این وجود، شایعه‌هایی مطرح شده که اسکوچیچ کاندیدای اصلی است که برای حضور در اصفهان گرفتن بر روی نیمکت زردپوشان اصفهانی صحبتهایی نیز مطرح و قرارشد بعد از جلسه امروز میان مسئولان تیم اصفهانی برای توافق نهایی و معاوضه اسکوچیچ تصمیم گیری شود.

تنها مشکل این انتقال کنار نیامدن توافقی بین مسئولان فولاد با اسکوچیچ است که برای فسخ قرارداد با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده و اگر در صورت نیامدن او به ا صفهان سپاهانی‌ها با گزینه دیگر خود لوکا بوناچیچ وارد مذاکره با این مربی کرواتی خواهند شد و قید حضور و معامله با اسکوچیچ را خواهند زد و می‌توان گفت تنها با فسخ قرار داد اسکوچیچ آمدن او مهیا می‌شود و یا به گزینه‌هایی که شرایط بهتری دارند نیز فکر می‌کنند.

دراگان اسکوچیچ در تیم فولاد خوزستان تاکنون نتایج بسیار بدی را با فولاد قعر نشین کسب کرد؛ و با شش امتیاز با دیگر همشهری خود در مورد مکان 15 و 16 جدول لیگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد ، اصفهان ، اسکوچیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.