سرمربی صبای قم با انتشار پستی در اینستاگرام خود از حضور مدیران غیرفوتبالی در این ورزش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است و سابقه بازی در باشگاه فوتبال بایرن مونیخ و هرتابرلین را دارد.

سرمربی صبای قم با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به حضور مدیران غیرفوتبالی انتقاد کرد و از رئیس جمهور برای اهمیت دادن به تیم فوتسال زنان تشکر کرد.

انتقاد علی دایی از مدیران غیرفوتبالی+ سند
علی دایی نوشت:

«باید غیرفوتبالی‌ها را آرام آرام از فوتبال بیرون کرد. متحد باشیم، جلوی منافع غیر فوتبالی‌ها را می‌گیریم. چرا بايد در اين موقع حساس, كى روش درگير جواب دادن به آدم هايى باشد كه پست‌هاى حساسى در فدراسيون دارند اما خودشان تيم ملى را به حاشيه مي برند؟

باید از داوران حمایت شود،اما نه کورکورانه فضای فعلی فوتبال طراحی شده است تا بعضی‌ها به منافع‌شان برسند. از دکتر روحانی بابت اهمیت دادن به تیم فوتسال بانوان تشکر می‌کنم. فوتبالیست‌هایی خیلی بهتر از علی دایی داریم که می‌توانند در اروپا موفق باشند فقط بايد حمايت شوند.»

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ دی ۱۳۹۴
علی آقا سلام مربی با دانش و خوبی هستی اینده هم داری هیچ کس مثل شما جوانان را به خوبی معرفی نمی کند اما یه انتقاد از طرفدارت حاشیه را بذار کنار بسیار با داوران حرف میزنی و اعتراض می کنی و بعضی وقتها شورش را در میاری