به گفته مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه از سال گذشته تاکنون 450 پروژه محرومیت زدایی در این استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛
به گفته مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه از سال گذشته تاکنون 450 پروژه محرومیت زدایی در این استان اجرایی شده است.
سرهنگ منصور فتاحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سالهای 93 و 94 باید 1067 پروژه محرومیت زدایی در استان اجرایی شود، گفت: تاکنون 450 مورد از این پروژه ها با اعتبار شش میلیارد تومان اجرایی شده است.
فتاحی افزود: آبرسانی به مناطق محروم، پل سازی، ساخت خانه عالم، احداث غسالخانه و... از جمله پروژه های محرومیت زدایی در استان هستند که کار اجرایی آنها در دست اقدام است.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به اختصاص تسهیلات کم بهره به متقاضیان در بخش اقتصاد مقاومتی داشت و افزود: در سال جاری 25 میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان این بخش در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از هزار نفر در سطح استان از 12 میلیارد تومان آن بهره مند شده اند.

فتاحی افزود: تاکنون 105 پایگاه کارآفرینی بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف اعتبار دریافت کرده اند که این رقم تا پایان سال به 25 میلیارد تومان خواهد رسید.

فتاحی در ادامه با بیان اینکه در طرح هجرت که در تابستان گذشته در سطح استان اجرایی شد با بکارگیری 4000 نفر بیش از 486 مدرسه استان تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی شدند، گفت: در این طرح 40 هزار نفر روز شرکت داشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.