مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیش از 60 بسته فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه های گردشگری و صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش ارائه می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیش از 60 بسته فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمانشاه در حوزه های گردشگری و صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش ارائه می شوند.
 
علی فعله گری گفت: استان کرمانشاه در هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری با فعالیت در هفت غرفه به معرفی ظرفیت‌های گسترده استان برای حضور سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و صنایع دستی خواهد پرداخت.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: از این غرفه ها چهار غرفه در اختیار هتل های استان قرار دارد و در سه غرفه نیز فعالیت های این اداره کل و ظرفیت های سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری معرفی می شود.
   
وی ادامه داد: استان کرمانشاه با 4000 اثر شناخته شده طبیعی و تاریخی که بیش از 2200 مورد آن به ثبت ملی رسیده است و اثر جهانی بیستون و هفت اثر در فهرست موقت ثبت جهانی ظرفیت بی‌بدیلی برای توسعه گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه دارد.
 
این مقام مسئول وجود راه های مناسب دسترسی، فرودگاه بین المللی با امکان صدور ویزای 15 روزه، راه آهن در دست تکمیل، بازارچه های مرزی متعدد، همجواری با بخش های کردنشین و عرب زبان کشور عراق، امکانات زیرساختی مناسب، امنیت بسیار مناسب، آب هوای کم نظیر، تنوع فرهنگی و گویشی کم‌نظیر ... و از همه مهمتر دارا بودن مردمان مهمان نواز و فرهنگ دوست را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این استان عنوان کرد.
 
فعله گری با بیان اینکه این آمارها نشان دهنده این است که کرمانشاه به مقصد گردشگری تبدیل شده است، گفت: امیدواریم با اجرایی شدن کامل رفع تحریم ها شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت گردشگری در این استان باشیم.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: استان کرمانشاه با دارا بودن 50 منطقه نمونه گردشگری و 14 روستای هدف گردشگری که قابیلت افزایش به چند صد روستا را نیز دارند، فرصت های بسیار مناسب و کم نظیری را پیش روی سرمایه گذاران فراهم کرده است که امیدواریم شاهد حضور آنها در آینده نزدیک در استان کرمانشاه باشیم.
 
گفتنی است: هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور از تاریخ 18 تا 22 آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود.
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.