مدیرعامل متروی تهران و حومه گفت: فضای مترو را نباید با سیاست گره زد چراکه مترو کار خود را در راستای رضایت مندی شهروندان انجام می دهد.

درویش: فضای مترو را سیاسی نکنید!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هابیل درویش در مراسم افتتاحیه 95 ایستگاه مترو که امروز با حضور شهردار تهران برگزار شد، با بیان اینکه ایستگاه نعمت آباد یکی از جنوبی ترین ایستگاه ها در خط 3 متروی تهران است، اظهار کرد: حدود 90تا 100 میلیارد تومان در سال 94 هزینه ساخت این ایستگاه شده که 40 درصد این هزینه صرف کار ساختمانی و 60 درصد هزینه صرف تجهیزات آن شده است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه نعمت آباد ظرفیت جابه جایی 25 تا 30 هزار نفر مسافر در روز را دارد، افزود: علاوه بر احداث ایستگاه نعمت آباد، ایستگاه تاکسی و شرکت واحد هم برای جا به جایی مسافران اسلامشهر و غیره فردا به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل متروی تهران و حومه با بیان اینکه امروزه بهترین نیروها در مترو جمع شده اند، تصریح کرد: سازمان حسابرسی یکی از معتبرترین مرجع حسابرسی در کشور است که در سال 92 و 93 کار حسابرسی مترو را مطلوب گزارش کرد.

درویش با تاکید بر اینکه فضای مترو نباید با سیاست گره زده شود، گفت: مترو کار خود را در راستای رضایت مندی شهروندان انجام می دهند به همین دلیل مترو نباید سیاسی شود.
وی با بیان اینکه ایستگاه فرودگاه مهرآباد در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، یادآور شد: با افتتاح خط فرودگاه مهرآباد 80 هزار نفر در روز جابه جا خواهند شد.

مدیرعامل متروی تهران در پایان خاطرنشان کرد: با افتتاح خط 6 و 7 متروی تهران در سال 95، 9 میلیون نفر می توانند در شهر تهران سفر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار